IKC logo
LinkedinFacebookTwitter

Brinch AS: Area Sales Manager/Produktspesialist Oftalmologi, Østlandet


BRINCH AS 

    

Brinch AS ble etablert i november 2001. Da selskapet er frittstående i forhold til ulike produktleverandører, kan Brinch AS nyttiggjøre seg den frihet å kunne velge produkter ut fra kundenes ønsker. I 2008 inngikk Brinch AS  samarbeid med Essmed AB - som har tilført Brinch AS en rekke interessante produkter i porteføljen. Selskapet ønsker å gi kundene sine produkter av høy kvalitet sammen med kompetente medarbeidere.  Nå skal den franske merkevaren Quantel styrkes i Norge etter at Quantel i år har blitt en del av Brinch AS. Dette er produkter som benyttes til både diagnose og behandling av katarakt, glaukom, aldersrelatert makula degenerasjon, retinopati knyttet til diabetes etc. Selskapet leter derfor etter en Area Sales Manager/Produktspesialist som skal fremme produktutvalget i Norge. Målgruppen til Brinch AS er oftalmologer i det norske offentlige helsevesenet, private øyeklinikker samt optikere.  Har du bakgrunn fra medisinsk salg (Medical Device) eller mer spesifikt produkter tilknyttet øyehelse, snakker vi gjerne med deg. Dette er en fast 100% stilling. Mest hensiktsmessig at du har bopel på Østlandet.


Brinch AS tillhører nå - etter 31 juli 2020 - det internationale konsernet Lumibird/Quantel Medical som er produsent av utstyr innen øye/oftalmologi. Lumibird har också kjøpt Ellex som også er produsent av utstyr knyttet til diagnostikk og behandling av øye. Vi søker Area Sales Manager/Produktspesialist for salg  av Brinch AS produkter med huvudfokus på Quantel og Ellex.

Stillingsinnhold

  • Ha kontakt med oftalmologer i det norske offentlige helsevesenet og private øyeklinikker -  samt optikere
  • Sette opp tilbud og delta i anbudsprosesser som våre kunder og potensielle kunder etterspør
  • Demonstrere produkter og trene kundene/klinikkene til å bruke utstyret på pasientene
  • Følge opp løpende anbudsprosesser og leveranser
  • Delta på utstillinger/kongresser i Norge, Norden og internasjonalt
  • Delta på prodroduktopplæring/trening og møter med leverandørene
  • Ha ansvar for klinisk support av teknologien knyttet til det medisinske utstyret - når det er nødvendig
  • Samarbeide med kollegaer i salg og administrasjon for å utvikle selskapet i den retning som man er enige om
  • Gi best mulig support og service til kundene
  • Rapportere salg og aktiviteter til Salgssjefen
  • Rapportere fortløpende kundeoppdateringer i CRM-systemet
  • Levere reiseregninger innen definert frist
  • Andre løpende oppgaver
  • Reiseaktivitet må påregnes, primært i Norge
  • Firmabil, dekning av definerte utgifter, forsikringer
  • Konkurransedyktig lønn

Bakgrunn

  • Salgsbakgrunn er ikke et absolutt krav, men en fordel. Om du har jobberfaring fra øyehelse eller andre terapiområder innen Medical Device, vil du stille sterkt.
  • Du befinner deg aldersmessig på 30/40 tallet et sted, tror vi. Kvinne eller mann.
  • Din utdannelse bør minimum være en gjennomført Bachelor. Du kan være sykepleieutdannet, være optiker, ha businessutdannelse eller annet. 
  • Din motivasjon for å arbeide innen fagfeltet oftalmologi er helt avgjørende.

For nærmere info: Ingar Koren, IKC, koren@ikc.no  Mobil: 909 54 002. Vi vil gjerne at du sender din CV til oss før utgangen av Oktober 2020.

Send forespørsel og CV

Bookmark and Share
 

 
 NYE STILLINGER
Kopirett: IKC 2011 - Utviklet av Bysant AS - Design: Oddgeir Lium
Kolbotn Trykkeri